2011. április 13., szerda

Köszönöm süti

Ha van segítsüti, akkor lehet köszönöm süti is, hisz minden éremnek két oldala van. Van mikor segíthetünk, és van mikor m i szorulunk segítségre. Szerintem ezt nem árt mindig észben tartani, és akkor nagyot nem tévedhetünk. Ez a sütemény a manifesztálódott hálám. Túl vagyok az első teljesen önállóan eltöltött hetemen új munkahelyemen. Az integráció pedig nem mindig ment zökkenőmentesen, de kollégáim nagyon jól viselték kérdéseim özönét. Mindig segítőkészek voltak, ha elakadtam, és általában véve nagyon kedvesen fogadtak.
Remélem ez a szénhidrát bomba kárpótolni fogja őket az extrán elhasznált energiáért!
A recept tulajdonképpen a Kistücsök étteremtől van, tehát pofátlanság lenne a részemről részletesen taglalni. Annyit változtattam rajta, hogy Hugi almatortájának tésztáját nem egy nagy tortaformában, hanem muffin formákban sütöttem ki. Hugi almatortájához vaníliaszósz dukál, amit én a két tésztaréteg közé töltöttem, hogy egyszerűsítsem a fogyasztási procedúrát, mert emlékeimben annyira fantasztikusan omlós ez a sütemény, hogy kár akár egy tized másodpercet is mártogatásra vesztegetni. Alma helyett pedig az egyik kedvencemet, kéklő, gömbölyű áfonyát tettem a tésztába.

2 megjegyzés:

  1. Biztos finom, én legalábbis imádom a muffinokat.

    VálaszTörlés
  2. Tényleg nagyon finom volt! Azért be kell, hogy valljam a Kistücsöké sokkal jobb volt:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...