2011. május 9., hétfő

Sajtos salsa szósz

A pénteki este mexikói ételek jegyében tellett. Az előétel adta magát. Kétfajta tortilla chipset vettem. Ne vessetek meg, hogy nem magam sütöttem ki a búbos kemencémben a kert végében. A munkahelyemről ugyanis Murphey törvénynek megfelelően nem tudtam időben lelépni, így kínos rövidségű idő állt rendelkezésemre a menü összeállítására. Szűk óra alatt kapkodva készítettem össze a burritoshoz való különféle töltelékeket, de egy percre sem bántam meg, hogy nem emeltem le a polcról a tortilla chipshez kínált szószt. Hazudnék, ha azt mondanám, hogy annyi idő volt elkészíteni ezt a sajtszószt, mint lepattintani az üveges salsa mártás tetejét, de nem járok messze az igazságtól, ha azt mondom, annyi idő alatt készült el a pikáns mártás, míg egy beszorult konzervtetőt meleg víz alá tartva, pulthoz ütögetve, kiskanállal feszegetve leimádkozunk egy gyárilag gondosan lezárt üvegről.

Konzervnyitó helyett:

5 dkg jalapeno finomra aprítva
10 dkg natúr krémsajt
2 dl tejföl

A hozzávalókat villával összekeverjük, és tortilla chipsszel kínáljuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...