2011. május 21., szombat

9 nő az utcán - borvacsora

 
 Barátnőm igen kedves módon szívén viseli gasztronómiai fejlődésem, és postolta a 9 nő az utcán elnevezésű rendezvényt, egy "nekünk való" megjegyzés kíséretében, amivel látva a borvacsora leírását nem tudtam nem egyet érteni. Kicsit akasztják a hóhért életérzésem volt, mert 3 népszerű gasztroblogger - Fűszeres Eszter (fűszer és lélek), Mautner Zsófi (chili&vanilia), és Havas Dóra (lila füge) - főztek nekünk. Nekem hatalmas élmény volt úgymond a kulisszák mögé nézni. A virtuális nyálcsorgatás után ténylegesen belekóstolni az idáig csak gondosan elrendezett fotókról ismert kreációkba. Fotókkal falánkságom és feledékenységem okán nem szolgálhatok.Mikor kihozták az első fogást, kicsit elszontyolodtam, mert nem túl sok jót ígért a kis buci zsömle hanyagul rádobva a serrano sonkával. Sokkal inkább emlékeztetett az anyunak nem volt ideje az uzsonnát összekészíteni, de nem akarja, hogy a gyerek a büfében valami vackot vegyen vonalra, mintsem egy borvacsora felvezetésére szolgáló bemelegítő fogásra. Elég volt azonban egy falat a kacsazsírral készült kenyérlángosból, hogy fejemre hamut szórva, elindítsam a magam canossa járását, és villámgyorsan revideáljam véleményem. A tészta állaga, és íze valami fantasztikus volt, azt kell, hogy mondjam a desszertet leszámítva, amire még visszatérek, az est folyamán nálam abszolút kedvenccé vált. Az egyetlen fájdalmam, hogy még nem találtam meg a receptjét, hogy reprodukáljam. Nem vagyok a tokaji borok híve, de amatőr műkedvelőként, engem ezzel is sikerült levenni a lábamról, és ez nem az alkohol hatásának volt betudható. Voltak olyan fogások, amik nálam nem találtak. A tavaszi tekercs nekem túl semleges volt. Az asztaltársaságból félúton eltávozott egy hölgy, ami nekem dupla adag vietnámi szendvicset jelentett. Bátran mondhatom, tényleg maximális jóhiszeműség mellett mondtuk, hogy a hölgy még visszajön és a többi fogását nem kértük ki sunyin, lelkem pici kárhozásáért pedig a szendvics bőven kárpótolt.  Az utolsó desszertként tálalt fehércsoki fagyi fügeöntettel a hozzá párosított desszertborral a rendezvény nevéhez illeszkedve, igazi "gasztrorgazmust" jelentett.Remélem a 9 nő az utcán borvacsorában, egy rendezvénysorozat első állomását üdvözölhetem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...