2012. március 14., szerda

Tüzes csirkemell

Nagyon könnyen elkészíthető, gyors, finom, és megkockáztatom, hogy még diétás is. Nálunk egy rohanós hétköznap este került az asztalra ez a fogás. Kicsit sikerült eltúloznom a csípősséget, így a saját adagomra még bivalymozzarella szeleteket is halmoztam, hogy együtt küzdjünk meg a Tabasco szósszal. Azért az Erős Pista és Tabasco adagolása egyéni elbírálás alá esik, szóval az összetevők arányain ki-ki vérmérséklete szerint változtathat. A köretként szolgáló saláta is tűzoltásként szolgált. A hús szósza annyira pikáns, hogy salátaöntetre szerintem nincs is már szükség, vagy én vagyok annyira lusta, hogy nem készítettem. Na ezt a kérdést is ki ki maga döntse el...

Pirománia:


Hámozott paradicsom konzerv (40 dkg)
1 dl sör
2 ek worcestershire szósz
2 ek Erős Pista
Pár csepp Tabasco
4 zúzott gerezd fokhagyma
1 kk bors

2 kk oregano
60 dkg csirkemell filé
15 dkg bivaly mozzarella

A csirkemell filét 1 centi vastag, tenyérnyi korongokra vágjuk, sóval borssal fűszerezzük. A öntet többi hozzávalóját egy mély tárolóedényben villával alaposan összetörjük, elkeverjük. A húst beleforgatjuk a szószba. A pár óráig pácolt húsokat 180 fokos sütőben 40 perc alatt, egy lefóliázott tepsiben készre sütjük. Az utolsó 10 percben a fóliát levéve picit rápiríthatunk a húsokra. Én a felszeletelt mozzarellát utólag halmoztam a húsra, de akár össze is süthetjük vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...