2011. szeptember 27., kedd

barackos smoothie

Nyam nyam nyam, na jó ezen felül is lesz némi hozzáfűznivalóm a fenti képhez, de pár perces konyhai tevékenységhez rövid komment dukál. A szemfülesebbek észrevehetik a hajdani lakótelepi nappalik falképeit idéző, giccsbe hajló háttérválasztásomat az árulkodó vonalkóddal...Igen, lebuktam. Nem egy zöldség-gyümölcs árust fosztottam ki a kép kedvéért, csupán egy mappa állt modellt a háttérben. Ahogy reggelit készíteni is lusta voltam, talán nem csoda, hogy a képet is vágás nélkül publikálom most és csak abban reménykedem, ha kipróbáljátok ezt az isteni barackos smoothiet elfelejtitek nekem ezt a kis bakit.

1 főre, mert reggel az is szép teljesítmény tőlem, ha magamról gondoskodom:

1 kajszibarack
1/2 banán
2dl 100%-os narancslé
1 tk méz
1/2 kk őrölt fahéj
1/2 kk őrölt gyömbér
3 jégkocka

A gyengéd botmixeres ébresztő párunknak:

A hozzávalókat egy magas falú edénybe tesszük és kézi botmixerrel összeturmixoljuk. Na jó még annyi, hogy a barackot cikkekre vágtam, a banánt pedig felkarikáztam, de tényleg ennyi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...