2011. augusztus 17., szerda

Rozmaringos tonhalkrém

Ezt a tonhalkrémet általában tésztákra szoktam szószként elkészíteni, és olyankor kicsit több tejeszínnel higítom, na jó meg több borocskával, szóval kicsit még gazdagabb az a verzió. A céges reggelihez azonban kicsit finomítottam, ami a fokhagymát illetve az alkoholtartalmat illeti. Akármenniyre laza volt ez a péntek reggel, azért én sem szerettem volna túl lőni a célon a 1,5 hagymás körözöttem, és a konyakos pástétom mellett éreztem, hogy nem ártana kicsit iroda kompatibilisebb darabokat is kreálni.

Hozzávalók:

1 doboz tonhal
1 dl tejszín
1/2 citrom leve
0,5 dl száraz fehérbor
1 ek felaprított kapribogyó
1 gerezd fokhagyma összezúzva
1 ág rozmaring felaprított levélkéi
őrölt bors ízlés szerint
1 ek olívaolaj

Elkészítés:

Egy teflonserpenyőben megmelegítem az olajat. A serpenyőbe öntöm a levétől leszűrt halat, és fakanállal szétnyomkodom. Felöntöm tejszínnel, és ízesítem a rozmaringgal, fokhagymával, aprított kapribogyóval, borssal, citrom szűrt levével, és a borral. Összerottyantom, és már kész is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...