2014. október 26., vasárnap

Meleg sültpaprika saláta csicseriborsóval

Na most kronológiailag jól megkevertem mindenkit, így csak a szemfülesebbek jöhetnek rá, hogy a sült paprika pestó előkészületei ezzel a recepttel megoldhatóak, ha megduplázzuk a lenti paprika mennyiséget és még megtoldjuk 6 gerezd fokhagymával. A kevésbé szemfülesebbeknek pedig a fenti 2 sorban hívtam fel erre a turpisságra a figyelmét. Azt hiszem ezzel a teljes populációt lefedtem nem lehet ok a panaszra.  Az alap a good food magazinból származik, csak valahogy gasztronómia terén kissé telhetetlennek bizonyulok és megfékezhetetlen kényszert érzek a receptek feltuningolására, hisz abból ha pár jó hozzávalóhoz még több jó hozzávalót adunk abból igazán nem lehet gond, hanem ahogy most is maximum egy csodálatos ízkavalkádú reformvacsora.  

Tunning show:

4 kaliforniai paprika
2 fokhagyma vékonyan felszeletelve
25 dkg chorizo kolbász felkarikázva 
1 tk füstölt paprika
2 x 40 dkg csicseriborsó konzerv leszűrve, leöblítve
2 ek fehérborecet
10 dkg feta sajt 
1 csokor petrezselyem felaprítva
2 ek olívaolaj

A sütőt 180 fokra előmelegítem légkeveréses módon. A paprikákat olívaolajjal bedörzsölöm egy zsírpapírral kibélelt tepsibe fektetem majd a sütőben 45 perc alatt megsütöm. A paprikát lefóliázom és saját gőzében hagyom 10-15 percig puhulni, majd kimagozom és lehéjazom a paprikákat, majd nagyobb szeletekre vágom. Egy teflonserpenyőben ropogósra sütöm a kolbászt, majd hozzáadom a fokhagymát és a füstölt paprikát. 1-2 percig kevergetem, míg a fokhagyma illatosra sül, majd hozzákeverem a csicseriborsót, és rálocsolom az ecetet. Nagy lángon 3-4 perc alatt összemelegítem, majd hozzáadom a sült paprikát, megsózom borsozom és leveszem a tűzről. Rámorzsolom a fetát, meghintem a felaprított petrezselyemmel. Magában vagy friss, ropogós szeletelt kenyérrel fogyasszuk.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...