2011. október 20., csütörtök

Előételnek, reggelire, vagy könnyű vasorának, azaz a kedvenc bruschettám


Az a helyzet, hogy tökéletesen elfogult vagyok a paradicsomos bruschettával, vagy, ha egészen őszinte akarok lenni, akkor azzal az elképesztően finom paradicsom fokhagyma keverékből álló pirítósra való kencéből, amit én annak nevezzek. Ugyanis mikor Nápolyban jártam totál értetlenül néztek rám, mikor a capresemet olivával, fokhagymával, friss bazsalikommal megspékelve szerettem volna elkészíttetni. Persze, ha az èn kiskertemrben is a nap 24 órájában sütne a nap, és olyan zamatos paradicsomok teremnének, mint a szerencsés olaszoknál lehet, hogy én sem folyamodnék ilyen trükkökhöz, addig is azonban számomra ilyen a tökéletes paradicsomos bruschetta.

Hozzávalók:

1 ciabatta
5 db paradicsom
1 marék friss bazsalikom levél
3 gerezd zúzott fokhagymagerezd
0,5 dl olívaolaj
Só, bors

A paradicsomot felkockázzuk. A bazsalikomlevelet apróra tépkedve hozzáadjuk. Az egészet összekeverjük az olivával, fokhagymával és sóval, borssal fűszerezzük. A ciabattát felszeleteljük és megpirítjuk. A paradicsomos keveréket kanállal a pirítósra halmozzuk.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Meg tudom érteni rajongásodat ez az étel iránt, mi is nagyon szeretjük. Én komaasszonyomtól tanultam aki egy olaszok által üzemeltetett étteremben dolgozik, és tanulta az elkészítését. Ha ennyire rajongsz az ízéért ajánlom figyelmedbe ezt a főételt ;) http://naploszeruseg.blogspot.com/2011/10/bruszkettas-sertes-szelet.html Nem bánod meg ha elkészíted!
    Üdv: Tündi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...