2017. május 13., szombat

Barackos ricottás pite csak 19 g szénhidráttal


Ez a tisztítókúra most a kevésbé vadak közé tartozik. Ez nem afféle máris exkuzálom magam bejegyzés, de most eldöntöttem, hogy kevésbé leszek sarkos, és helyenként eltérek a 3 hetes vegán tisztítókúrától. A múltkor mikor végigcsináltam, tényleg minden nap csak azt és csak akkor ettem, ahogy ez elő volt írva. Ennek örömére mostanra tudom, hogy melyek azok az ételek a menüsorból, amit képtelen lennék még egyszer megenni. Azért senki ne számoljon azzal, hogy durván belecsaptam a lecsóba, mert csak Vrábel Kriszta könyvéből vett parafrázissal éltem, és cseréltem le az egyik uzsonnát a sokkal ízletesebb ricottás pitére. Szerintem ezt mindenki megérti.

Lelkiismeretfurdalás nélkül:
20 dkg zabliszt + 3-4 ek a nyújtáshoz
10 dkg zabpehely
1 tk sütőpor
4 ek nyírfacukor
15 dkg vaj
50 dkg ricotta
1,5 dl natúr joghurt 1 %-os zsírtartalommal
2 tojás
1 citrom reszelt héja
30 dkg őszibarack apró kockára vágva

Összekverjük a zablisztet, zabpelyhet, sütőport, 1 ek nyírfacukrot és hozzámorzsoljuk a vajat.

A tészta 2/3-át cipóvá összegyúrjuk. Az 1/3-ot pedig morzsás állagura hagyjuk.

Leteszünk egy sütőpapírt, és alaposan meglisztezzük, majd a tésztacipót 20x30 cm-es téglalappá nyújtjuk rajta. A tésztát a sütőpapírral együtt beemeljük a tepsibe.

A ricottát összekeverjük a joghurttal, felvert tojással, maradék cukorral és a citromhéjjal. A túrókrémet eloszlatjuk a tésztán, és megszorjuk a felaprított barackockákkal, végül rámorzsoljuk a tészta 1/3-át.

200 fokra előmelegített sütőben 45 perc alatt készre sütjük. Megvárjuk míg kihül, és felszeleteljük.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...