2012. november 6., kedd

Zöldborsófőzelék bacon chipsszel

Ezt a zöldborsófőzeléket ajánlom mindazoknak, akik nem nem szeretik. Nem, nem őrültem meg teljesen, nem is most csúcsosodik a mizantrópiám, hanem magamon kikísérleteztem, hogy a zöldborsófőzeléknek melyik az a verziója, amit nemcsak hogy megeszek, de jó szívvel repetázom is belőle. Ez a zöldborsófőzelék, pedig nem azért kapta tőlem a "fogyókúrás" címkét, mert annyira berzenkedek tőle, hogy csak keveset vagyok képes megenni belőle egyszerre, hanem mert önmagával sűrítettem és épp csak egy kis juhtúróval csaltam, hogy nemcsak fogyókúrás de elképesztően finom is legyen. Jó jó a bacon chipszre nincs mentségem...

Hozzvaló(k):

75 dkg fagyasztott zöldborsó (én Iglo márkájút használtam)
30 dkg juhtúró
2 dl tejföl
3 dl alaplé ( Knorr házias tyúkhúsleves alap fele)
1/2 csokor petrezselyem felaprítva
10 dkg bacon felcsíkozva

Egy lábasba beleteszem a borsót és felöntöm az alaplével. Fedő alatt lassú tűzön kb. 15-20 perc alatt megpárolom. A borsó felét kiszedem, a lábasban maradt borsóhoz hozzákeverem a juhtúrót és a tejfölt, majd egy botmixerrel összepürésítem. A félretett zöldborsót visszaöntöm a lábosba. Frissen őrölt borssal ízesítem, ha kell megsózom, és összerottyantom. Végül meghintem a petrezselyemmel. A felcsíkozott bacont egy serpenyőben ropogósra sütöm. A zöldborsófőzeléket a bacon chipsszel meghintve tálalom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...